Thursday, January 31, 2008

Şeker Hamuru ile kaplama

Mutfak akademisini açtığımda amacım seminerlerden, derslerden veya farklı bir çok kaynaktan aldığım bilgileri paylaşmaktı. Fakat uzun bir süredir bu bloğu ihmal ediyordum. Oysa elimde silerle paylaşmayı düşündüğüm ne çok bilgi vardı :) Bir çoğu zaman aşımına uğradı bile. Neyse geç oldu ama bu bloğumuda tekrar hayata geçirmenin vakti geldi.

Şeker hamuru ile pasta kaplama son günlerde çok populer oldu. Aslında birçok blogda artık nasıl yapıldığını detayları ile okuyabiliyorsunuz. Ama yinede benim uzun süre önce televizyonda izlediğim bir pastacının videosunu buldum ve en azından görsel olarak nasıl yaptığını belki sizde seyretmek istersiniz diye düşündüm. İngilizce ama sanırım izlemek bile yeterli olucaktır. Bunun gibi bir çok şeker hamuru yapım teknikleri videoları var. Bunlarıda sizlerle paylaşmayı düşünüyorum. Siz nedersiniz ..

Burada onlarıda görmek istermisiniz ?

Sevg'yle kalin

No comments: